şu andan bahsediyorum ilerisinden değil.ersen le hakanı karşılaştırmam bile bu arada.hakanın yedeği olabilir ancak.son dediğinin bir kısmına katılıyorum.ama bizim millet mantığı değil o bizim basın organları mantığı. hakan torinoyo gitti 5 maç yaptı döndü torinolu şaban lakabı yapıştırıldı.hakan o zaman da kral dı şimdi de kral.
konu iyice dağıldı arkadaşlar boşverin diyorum terim son sözü söyledi zaten ondan iyi bilemeyiz ki
---------------------------------------------------------------
engin denizlerin deriniyiz biz
bir büyük milletin torunuyuz biz
bu güzel vatanın yarınıyız biz
ne mutlu türküm diyene
hiç kimseden yok yok yok korkum diyene
edirne ardahan obamız bizim
can mevlana yunus babamız bizim
insanca yaşamak çabamız bizim
ne mutlu türküm diyene
hiç kimseden yok yok yok korkum diyene
destanlar yazılan çağlar bizimdir
uğrana ölünen dağlar bizimdir
ölen öldü kalan sağlar bizimdir
ne mutlu türküm diyene
hiç kimseden yok yok yok korkum diyene