beyler unutmayalım ki onlar haçlı birliği.bizimle davalarını oyunlarda bile sürdürüyorlar.boşverin pez.....leri. :scnbebek:
biz kendi ligimizi kendimiz yaparız. :p
dünya starlarını da alsak? ki aldık anelka,ailton,kleberson- onalara yaranamayız :gozluk: