Orjinal Mesajı Yazan: ***ultrAslan***
ama forumdaki yöneticiye sormuşlar tsl varmı die cevabı daha belli değil cok yakında belli olacak die zaten oyun ekimde cıkıo yani daha 2 ay var önlerinde bence cıkar baksanıza 2 tane soundtrack var tsl de koyarlar bi zahmet
fifa06'nın yapımı bitti cd'lere bile basıldı sadece zamanı gelince piyasa çıkacağı günü bekliyor depolarda
şu an gördüğümüz tanıtım filmleri ve resimleri ne ise fifa06'ta o malesef
her sene bu böyledir
easport Türkiye ligi yapmıyor , yapanada engel oluyor
her sene fifa'ya yama yapılmaması için önlem alıyor
fifa06'da da daha sıkı önlemler aldığına eminim