Tearaway ya bu tempde beyenmedim bisi var shorttaki kırısklıllar boyayınca güzel duruo orayada bi el atsana
2ampara***Womanizer wrod-o nun isteği üzerine arda n dmk istedin tam anlamadım ama temp in şortunu beğenmedin galiba:Dbaşka bi temp e daha çizcem bu nike gk yı belki onu beğenirsin:D
Black God Eh gelişiyosun diebilirim ama yinede ben templatenin üstünde iz bırakma taraftarı değilim bence herkez kendi çizmeli
2ampara***Womanizer ya emre de aynı şeyi söledi biliorum bu temp in kollarını tam bilmediğim için öle yaptım ama artık öle çalışmicam
by_hunter_16 Temp güzel beğendim formalarınıda çok iyi götürüyosun kendini çok iyi geliştiriyosun yani gözüken bi gelişme war ktlarım