2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: by_hunter_16 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
kazımm foramlari game grapic studiodan eklemek istediimde karsima AFSfile size has been maximized to insert the bitmap with a minimum color loss yazisi cikio we forma eklenmio yardiminizi istiyorum
2ampara***Womanizer bu arada bu formanın temp ini de koyiim de sizde yararlanın away in temp ide hazır onun formasını yapıp birlikte koycam;)
2ampara***Womanizer yorum için saol ben bu temp i önceden yayınlamıştım zaten ama a.madrid in yakası yok tu onu ekledim;)
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Tempi görmemistim saol yayınladığım iyi oldu :). eyw n zmn yayınladın sen bu temp i bende yeni gördüm:D:D:D