Orjinal Mesajı Yazan: HellscreaM
emege saygı ancak , emperor sana daha once rep verdigimden veremiyorum hoca :)
neyse ben verdim ikimizin yerine de, hani olur ya lise de ortaokulda falan böyle para toplanır cüzzi miktarlarda 50 kuruş (bak 500 bin demiyorum dikkat et yani :)) falan, gidersin arkadaşında yoktur verirsin 1 ytl, dersin toplayan kıza (genelde kız olur , öyle enteresan bi durumdur yani :)) al bakalım bu benle abdurrahman'ın parası...
yaa işte böyle, bi an böyle eskilere döneyim istedim falan yani :)