FaTaL? güzel olmuş ama sade kollara logo öle koyulmaz ;) şorttada logo yok aynen çorapta öle onun dışında ii :)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Die for You abi onun dışında bişi kalmadıki :D:D:D:D ne bilim gördüklerimi yazım işte :P :eek:
Die for You ewt ii olmuş ama şorttaki adidas logosu yok bide forma üstündeki logoları biraz yukarı çek başarılar
Die for You formadaki gs we adidas logoları çok büyük olmuş bide türkye bayrağı yakaya yapışmış gerisi ii eline sağlık
cimbomlusamet abi logolari küçültünce güzel olmuyo fazla.büyüklükleri iyi bence.oyunda güzel duruyo. bu arada siyah formami yayinliyorum ama arkadaşalar olmuyo:( sadece die for you arkadaşim yorum yapiyo.hepinizin yorumlarini bekliyorum
Die for You bak bu güzel olmuş ancak bundada kırmızı şeritlerin etrafı sarı olcak ama çok güzel eline sağlık
2ampara***Womanizer bak avea logosu orjinal formalarda yapıştırma olarak deil formayala aynı şekilde boyanmış şekilde avea yı sende seçip boya logo olarak üstüne atma;)onu yap öle bi yorum yapalım
cimbomlusamet ewet bi forma daha.hep gs formasi yapiyorum.inşallah bıkmazsınız.yine parçali yi yaptim.bu sefer amacim renklerini daha gerçekçi yapmakti.parçali update 3