2ampara***Womanizer avea da o kullandığı logo da galiba arkası transparan deildi etrafı biraz tırtıklı olmuş
Die for You güzel olmuş ama turuncu biraz soluk kalmış werderinki biraz daha açık renk turuncu olarak
2ampara***Womanizer turuncu biraz soluk kalmış hakkaten bide temp in çok hoşuma gitti nerden buldun yaf:D:D:D
cimbomlusamet temp 2amparanin kendi yaptigi temptir.die for you nasi vericem tempi?? msn den olurmu??