Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu
bende her yıl alırım fifa yı ama her zmaanda pes i oynarım :) umarım bu yıl fifa hayal kırıklığı yaratmaz... :)
benim gibi
ama pes'i fifa'yı beklediğim kadar heyecanla beklemem
çünkü pes 4, pes 5 ihtiyacı hissettipmio insana;)
ama classic olayı süper düşünülmüş
Hagi'yi de ilk 11 de görmek ayrı bi gurur