Orjinal Mesajı Yazan: sefillik
alman gaztecinin biri fifa2006 2005 farklı dğil ama pes5 süpriz damgasını vuracak demiş. adam
dostum ben almanca biliom.......gecen okudum ben rewiev yani önizlenimi iste....eeeee...siz turkler nası dior ben tam olarak bilmior ama eeee bedeil sadece herkes begenmis diorlar........ :rolleyes:
saka bı yana oyun guselmıs olm ole pes 5 ten asagı kalır bı yanı yokmus....kaynak fifacity nin forumunda orda senın bahsettıgın dergının goruntulerı acıklaması var..... :cool:
bu arada berkerde yanımda haberınız ola ona gore zaptedemıom adamı :,(
berker kım dersenız cafe sahıbının yanında calısan personel ve fifa delisi.......
onun dayısı polonyada yasıo.......gecen oyunun demosunu tv de gormusler dayısı hemen berkerı aramıs......nassın yegenım eyı mısın demıs.....oda ne desın ıyı dayı senden nber demıs....fıfa nasıl oralar soguktur usutmesın bak buralara gelene kadar, soora yuklerken % 70 de takılıo yukleyemıoz oyunu demıs..... :D
saka bıyana oyunun demosu 29 unda gelıomus tv ole demıs ıste...... :eek: