kerdeşim mükemmel olmuş.
ellerine sağlık. kimbilir kaç geceni heba etmişindir :)
bilirim nasıl olduğunu. bişeyler ters gider onu bitirmek için bütün gece sabahlara kadar çalışırsın.
yani şimdi başarılar falan dicem herkes gibi ama yetersiz kalıcak.
çok yeteneklisin.
başarılarının dvamı dileğiyle...