Çok değerli SCN üyeleri;
10.12.2004 tarihinde üye olduğum SCN'de aktif bir şekilde bulunmaktaydım.
O günden bugüne edindiğim arkadaşlıkların dışında hiçbirşey değişmedi. Sizlere sorunum var diyemem, sorun yok. Hiç kimseyle, ufak tefek sürtüşmeler hariç (ki bunlar zaman zaman olabilir) hiçbir şekilde problemim de yok. SCN'den sizlere ulaşabilmek, ortaya çıkardığım güzel veya kötü işleri sizlerle paylaşmak gerçekten çok haz veriyordu bana. Ama artık buraya kadarmış. Nihayetinde bu forumda aktif olan tüm arkadaşlarımla bi şekilde temasımız oldu. Bu yüzden ayrıldığımı bizzat benden öğrenin istedim.
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Sağolun.
Bu arada Facepack ve diğer dosyaların linkleri çalışmıyor ve yetkili olmadığım için şu aşamada hiçbirşey yapamıyorum. Site yöneticilerinin dosya merkezinde bulunan ve emek verilerek hazırlanmış olan dosyaları tekrar sizlere ulaştıracaklarına eminim.
Hoşçakalın...