Orjinal Mesajı Yazan: PainkillerEvr3n
Hata ingilizce yazsaydı sorunu anlayacaktım.Ama... :bilmem:
Hatta numarasi 13
zaman hatasi ;)
Dkz studionun baska versiyonu nu buldum onunla kurmayi denedim asagida linki koydum
Download">http://dl2.rapidshare.de/files/1993755/26805343/DkZ_Studio__www.dekazeta.net_.rar%3Cbr%20/%3E>DownloadDKZ Studio 0.84b
Cok yönlü bir dkz studio programi ama nedense yazilanlari yaptim w-turca 3 dekini nedense oyun acilmiyor , ne hikmet se de kitserver dan setup yapiyorum sonuc asagidaki resim gibi sizce nedir problem ?