Artık PES4 için yeni bir yama çıkaracaklarını zannetmiyorum.Ama 0_text.asf dosyasının sağlamını siteye sürebilirler.Zaten PES5 geliyor.Bir de size bir sorum olacak;PES5de Fenerbahçe olacak mı?Olacaksa lisanslı mı olacak?(Gerçi bu konuyla pek alakası yok ama bunun için yeni bir forum açmak olmaz). :p