bide güzel cevap vermiş diyosunuz ya onun gibi kafası basmayanlar yüzünden koymuyorlar tslyi.Armut adam gitmiş Türkçe ana avrat küfür etmiş ea ya ve siz buna baskı yapıyor demişsiniz.Bizi rezil etmekten başka bişey yapmıyor bu örümcek kafalılar.
Şimdi forumu gezdim bu kerim gibi bir gerzek daha var ve bunlar forumun heryerinde türkçe küfürler etmişler.Bunlar yüzünden forumda Türklerden nefret etmişler.Öyleki EA forum admini bile bıkmış bunlardan.İki şapşalığın yaptığı malesef tüm Türk'lere mal oluyor.Bu kadar mal olmaya hakları yokki :mad: