aliwhite Arkadaslar fifa 2006 nın alttaki linkte yer alan videosunda polish leauge bile var.Türkiye super ligi neden olmasın.Sizce olabilir mi?Videoyu izlrdikten sonra yanıtları bekliyorum. http://rapidshare.de/files/3705883/Fifa06_diary.avi.html
aliwhite her ne kadar doğrudur bilinmez.Ama ea forumlarında buldum. ftp://fifa06.com/downloads/demo/fifa06demo.exe
aliwhite Burada Türkiyw Süper ligi gözükmüyor.Fakat videoda yer alan polish leauge de yok. http://img6.imageshack.us/my.php?image=fifa060010054rr.jpg
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: aliwhite her ne kadar doğrudur bilinmez.Ama ea forumlarında buldum. aliwhite indirebildin mi somut bi gelişme varmı
aliwhite Bende fash ftp programı yok Dahace denemedim Sitede görür görmez buraya yazdım.Tartısalım diye.
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: 'bu verdigin link ölü evet şimdi yeniden denedim hiçbirindede çalışmıyor ne flashgette ne firefox ne explorer ne accelator...:(
aliwhite http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=5031&postdays=0&postorder=asc&start=135
iron mike 2005 de 20 lig vardı;2006 da 21 lig olacakmış...bence oyundaki 21. lig polonya ligi olur,bizim türkiye ligi bu senede olmaz..
kadir58 mujdemi isterim .................. EA turkcell turkiye super ligi yi FIFA oyununa katiyor ve bu fifanin piyasaya cıkma tarihi belli oldu..... CIKMAZ AYIN SON CARSAMBASI :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :) :) :D :D
aliwhite Eğer remi kaynaklar 21 lig olacak diyorlarsa bu 21. lig polonya ligi olabilir.Çünkü videoda polonya ligi görülüyor.
ozon Orjinal Mesajı Yazan: fifamen aynen walla bence oda zor türkiyeden anca iki takım alırlar bence. biri cimbomumuz , we ezeli rakip fb