Ya arkadaslar bu ronin midir nedir, kendi sitemde banladigim icin gelip benim itibarimi düsürmeye calisan bir üye, bu yüzden sirf beni asagilamaya calisiyor, ben zaten hack falan o konulari bilmem ve ugrasmam, ben sadece bu forumda arkadaslarla programlar, paylasip, mizaha komik yazilar ekliyorum bi de FIFA ve Futbol bölümleri ile ilgileniyorum. Ayrica bu siteyi çok seviyorum. Bu üyenin de siteyi falan sevdigi yok. Beni burda asagilamaya calisan bir üye. Lütfen yöneticiler bu üye ile ilgilensin ve bu konuyu lütfen burda kapatalim, logo yapma konusuna geri dönelim