Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_
işte en büyük sorun bu....
konya-gs maçımda ceza sahası içinde bi oyuncu şut çekecek pozisyon ararken
onların başka bi oyuncusu ceza sahası içinde benim oyuncuma takılıyor küüt penaltı ve gool
maçı da 2-0 kaybettim:(
Aynen katılıyorum ,yahu adamlar rüzgarımdan düşüo faul verio sonra mesela top bende önde gidiyorum adam önüme geçip bana takılıo sonra hakem aleyhime faul çalıo keşke hakemleri dövebileceğimiz bir özellik çıkarsa pes ileriki versionlarında :DBu arada konyaya bende yenildim bi kere bazen adamlar manyak oynuyo :scnbebek: