Biliyorsun Ali cd'cilerle işim olmuyor ama en geç heralde 22'si sabahı alabilirsiniz. Onlar içinde büyük ihtimal tek cd olacak bir oyunu çekmek zor olmasa gerek. (Hatta %90 tek cd olacak oyun çünkü çıkış kutusunda PC/MAC CD-ROM yazıyor. MAC kullananlarda aynı oyunu yükleyebilecekler. (MAC ve Wondows'a aynı anda sahip olanlara yapılmış en büyük iyiliği geçen sene olduğu gibi yine SI yapıyor.) (En fazla Windows ve Mac olmak üzere iki cd olur. Bizimkiler zaten MAC cdsini satmazlar, diyecem ama oyunu 4 cd yapma ihtimalleride yok değil. Burası Türkiye malum)
Hatta torrent'e düşmüş ama daha yayınlanmamış. Önceki sayfalarda nForce diye bir siteden bahsetmiştik orada var. Ellerim titremeye başladı bulsamda çekmeye başlasam. Clone versiyonu var şuanda 630MB. Ama bir grubun oyunu kırıp c*ack'ı ile yayınlamasını beklemekten başka yapacak birşey yok.
Edit 4 oldu: Eğer oyun kırılamazsa en kısa sürede yine Fifa Manager 06 için hazırladığım döküman gibi bir kurulum rehberi hazırlayacağım.