Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Yurdum insanı para kazanmak uğruna demo oyunları bile FULL diye satmaya çalışıyorlar.İyiki almamışsın Black God ;)
allah kimseyi cahil etmesin :confused: ne biliim fifa 06 manager olduunu
ya bide yazıcıoğluna 6600 gt ekran kartı almaya gittim , her önüne gelen cd lazımmı abi dio ben bi an böle durunca 6 kişi etrafıma doluştu abi cd abi cd die dedim bende şey lazım , hemen atladılar sibel var ,gülben var die , yok dedim fm 2006 varmı adam var demzmi ?:confused: dedim yedik ...... yı alcaz , dedim hee bu bende var pes 5 lazım adam yoq gurban daa gelmedi dedi zor attım kendimi sokağa :D