Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow
Bıçak olayında ordaki adam öldü ama dengesiz dengesiz konuşmayın. :mad: Adaletsizliği görüyoruz Nihat Özdemir son derece haklı son dakikada ceza mı olur allah aşkına :mad: Beşiktaş'ı da gördük bu sene Avrupa'da lig düşecek takıma yenildiler :mad: :mad:
kimin dengesiz dengesiz konuştuğu belli ortada bir suç var oke orada adam ölmüş ondan 3 maç ceza almış beşiktaş dediğin laflara bak düşünmeden konuşuosun
İLLA FENERİN GEREKEN CEZAYI ALMASI İÇİN ADAMIN ÖLMESİMİ LAZIM :mad:
sorada türk futbolu neden gelişmiyor die yakınırız işte böle cahalet dolu fikirlerden dolayı gelişmiyoru SON DAKKA MON DAKKA BİR SUÇ VARSA CEZASI ÇEKİLECEKTİR....!!!!!!! :mad: :mad:
avrupada küme düşecek takım dediğin kim olduğunu anlayamadım eğer VADUZ dan bahsediyosan 1-0 mağlup ettik...!!!
AYRICA BURADA AVRUPA KONUSU AÇILDIMI EN SON KONUŞACAK ADAM FENERLİ ADAMDIR BUNU HERKES BİLİR.....!!!!!! :mad: :mad: