Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu, Fenerbahçe Kulübü'ne 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi.
Everton ile oynadığı hazırlık maçında meydana gelen disiplin ihlalleri nedeniyle cezalandırılan sarı-lacivertli takım, Süper Lig'in 2. haftasındaki Diyarbakırspor maçına seyirci desteğinden yoksun çıkacak. Fenerbahçe Kulübü Başkanvekili Nihat Özdemir konuyu Tahkim Kurulu'na götüreceklerini açıkladı.
PFDK Başkanı Avukat Adnan Türkkan, kurulun yaptığı yaklaşık 4.5 saat süren toplantının ardından yazılı bir açıklamayla cezayı duyurdu.
Açıklamada, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan Fenerbahçe-Everton maçında meydana gelen disiplin ihlalleri nedeniyle, Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 1 resmi müsabakayı seyircisiz oynamasına karar verilmiştir denildi.
ÖZDEMİR: ZAMAN AŞIMI VAR
Fenerbahçe Kulübü Başkanvekili Nihat Özdemir, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun Everton maçıyla ilgili verdiği 1 maçlık seyircisiz oynama cezası nedeniyle Tahkim Kurulu'na itirazda bulunacaklarını söyledi.
Özdemir, olayda zaman aşımı bulunduğunu belirterek, "Karar hukuka ve tüzüklere aykırıdır, Tahkim Kurulu'na itirazda bulunacağız" dedi.
Hukuki yollardan haklarını arayacaklarını vurgulayan Nihat Özdemir, "Bu karar, Fenerbahçe-Gençlerbirliği maçından, yani sezon başlamadan alınmalıydı. Zaman aşımı vardır. Bu nedenle de gecikmiş ve dolayısıyla yanlış bir karardır. Federasyon zamanı kaçırmıştır" diye konuştu.