eswebrez gecen seneki gibi 1-0 alırız golü insl. necati atar bu sene onun gol kralı olmasını cok istiyorum
B_e_C_k_H_a_M_07 Orjinal Mesajı Yazan: eswebrez gecen seneki gibi 1-0 alırız golü insl. necati atar bu sene onun gol kralı olmasını cok istiyorum Hocam bu sene kral ilic olur.Cunku kendisini cok guzel gizliyor.Hasan'da ayak uydurursa kimse tutamaz ilic'i. Gollere gelince hasan+ilic ama gol yeriz gibime geliyor.
BistRo o paraya maca gıdecek olanlar harbı fanatıktır abi adam cosmus iyiki zmanında kombıne almısız ankaragucune kombıne 50 ytl yıllık tek mac aynı yerden 66 mılyon zuhaqa :D
koraykosker farklı olacak gibi transfer söylentileri falan da var ya biraz canlanma oldu 4-1 4-2 5-1 olabilir. kral en az 2 necati iliç atarlar gibime geliyor
GOZİT necati hastahane ye gitti ,cihan ında yüzünde bişey var şimdiden 2 oyuncu değiştirdik hakan hasta hasta oyunuyor ve ilic iyi bir transfer olduğunu kanıtladı bana göre
Marty GGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ÜMMMİT KARAAAAAAAAAANNNNNNNNNN UZATMALARDA...