hellraiser Maç Cuma günü saat 20.00'de Ankara 19Mayıs Stadyumunda.Ankaragücü bu yıl geçen yılki görüntüsünden uzak ve iyi bir takım oldu.Zor deplasman olacak,zorlanıp kazanırız ya da berabere biter.
tayfurcan biletlere bak yaw bu kadar olmaz 44-66-88 bize verdikleri biletler 27.5-44-55 yazıklar olsun. maça gelincee oyum ankgücüne
Makaay Ankara Atatürk Stadı nereymiş lem :) ayrıca gecen sene fener ankaragücü mac bileti 40 milyondu yani Cemal Aydın İlhan Cavcav farkı yok Fenerbahce taraftarı ile diger taraftarlar farkı var...
hellraiser Orjinal Mesajı Yazan: Makaay Ankara Atatürk Stadı nereymiş lem :) ayrıca gecen sene fener ankaragücü mac bileti 40 milyondu yani Cemal Aydın İlhan Cavcav farkı yok Fenerbahce taraftarı ile diger taraftarlar farkı var... 19Mayıs pardon:) O kadar takip etmedim bilmiyorum onu ama Cavcav'da Gs'ye o civarda fiyat çekiyordu bildiğim kadarıyla.
cracks bu maçı alıcas başka yolu yook...iliç 1 asist 1 gol.hasan 1 gol.bide necati veya ümit atar 3-0 bizim.
blackeagle8 Gs macı alır götürür bence golcülerin performansına baglı 2-0 da olur 5-0 da ama gol yemeyiz Ankaragücü'nden...