mertkan_41 Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL offf selcuk kardeşim tamm yalanma bea. ama bak onurcum abicim sen şimdi böle yapıon kalbimi kırıosunn beni bi tek sen anlıon sende yanlış anlıon saten :D :D :D samet bak seni onur abiye söylerim stajın yanar :D :D :D 2 çay kap gel :D :D :D
FloGaL olm bak ne çayı lam burası yerimi olm geliom yanına hea bittin senn neyse yemektede döner var şimdi yormım kendimi olm nasıl çok koydurcaz döneri yaa