Makaay Orjinal Mesajı Yazan: cracks barış o msj sayın ne öle ya :D yaa öyle :) o zaman herşeye atıyormuşuz cevap Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Benim eski nickim Ryan_GiGGS idi.Hatırlayan varmı ?? ben :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Benim eski nickim Ryan_GiGGS idi.Hatırlayan varmı ?? +ben:) gerçi ben o zmanlar bişi yazmıyordum forum ama şimdi geldiğimiz durumlara bak:) barış bu ARSE komutu fm de olmuyo mu?:)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Benim eski nickim Ryan_GiGGS idi.Hatırlayan varmı ?? galiba bi mynetten de bi site yapmıştın onun reklamını yapardın :D:D:D:D:D
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: BAMBAM galiba bi mynetten de bi site yapmıştın onun reklamını yapardın :D:D:D:D:D Hahahaha :D:D:D:D..Eskiden öyle yapardım ben hep. :D Aklıma getirttin ya helal sana.
ozkanozd hey gidi..saçlarım vardı o zamanlar :D yau şimdi farkettim, en eski ben miyim yani aranızda?.. vayy bee.. yaşlanıyoruz galiba..