O zamanlar 56k kullanıyoruz, böyle döküman falan olunca nette kalıp da okumak nerdeeee!? Kayıt eder netten çıkınca bakardık. Hiç yoktan Makaay'ın mesajının olduğu sayfayı alsaydım bunlara ilave, o da yeterdi :) Bu arada dikkatimi çekti, o zamanlar geforce 2 ile neler yapılıyormus :)