FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ güzel olmslar.... da aynı tempden cok war nie urastın :D (ska ska) saol :rolleye3: kendin yaptımı çizmesi daha kolay oluyo üzerinden geçerken çizgilerin :D
Tearaway güzel olmus ;) şimdi arsenal forması gördümde süper olmus bu ölü pikselleri nası kaldırıoz :D tempin özelli fln mı acaba bunnar
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx Arsenal-Away önceden yapmıştım ama istediğim gibi olmamıştı yeniden yaptım :hihi: evet onları ben düzeltiorum tempden değil :D
FaTaL? Ukrayana(Temp her zmanaki yine me:D ) formalr dewam etçek uzun bi aradan sonra işlerim anca bitti(:rolleyes: )
Bezo hobaa mnayak olmuş fatal kutlarım bi anda ukrayna-türkiye maçında hissettim kendimi:hihi: baya iyi yapıosun yaw stilin manyak kendine özel eferim :D :D :D :D :D
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You pes5 temp bölemi bn eskisi ile aynı zannediodum???:( galiba :(
Die for You yaw ama black god böle yapmamış kelde böle yapmamış bn baktım formanın heryeri ayrık import edip atıoz oyuna
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Die for You yaw ama black god böle yapmamış kelde böle yapmamış bn baktım formanın heryeri ayrık import edip atıoz oyuna hmm bende ole bsy durmustum hatta gormustum biliorm sort fln ayri import edioz... lefter in yaptigi we9 galiba pes 5 diil :rolleye3:
FaTaL? beyler dediğiniz doğruda pes 5 dede bu template kullanılıyo dikkat etmedinizmi hiç bknz..real madrid formalrı ve inter barça vs