Orjinal Mesajı Yazan: Die for You
yinede bn bi update çek derim nede olsa yaparsın sen daha iisini;)
saol die for you senin gibi insanlar gerekli :) yapıcı eleştirileriyle :)
update çekmem yaw da zaten temp çizmek için yapmıştım bu schalke yi bundan sonra daha dikkatli, olcam :rolleye3: :,(