Orjinal Mesajı Yazan: Sarpus
gs deki avea logosu yanlıs ve gs logosundaki yılzdızlar kotu durmus ve arsenal'in yeni sezon forması icinde yanlıs template secmissin renkte pek tutmamıs kusura bakma cok elestirdim galiba!:):(
olsun dsotum sen hatalarımı sölemen ii olmuş daha dikkatli olcam bundan sonra
arsenal template içinse yeni templatesini bulamadım :( ;)
Saygılar :scnbebek: