ailton_1903 fikir güzel, ama çizim kötü... yani pepsi falan kyoman, renkler güzel ama güzel gözümüyor.
FaTaL? **biraz görsel olması için böle koyu renkler kullandım ama 3L yi tam olarak sökünce eminim daha ii gözükecek :)**
Mc.Speedy Başlangıç olarak güzel yapmıssın tbrler....tam roberto carlos a göre yapmısın bedenini formanın :D:D:D:D devamını bekleriz....KolaY GeLsiN
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) nedir sorunun ...??? tamam baba hallettim yaw $aol dü$ündüğün için :)
FaTaL? logoları arkaplan olmadan yerleştirmeyi başardım en sonunda ben photoshop hatalı iimiş yorum gönderin :D ;)
Mc.Speedy yaw sen iste isyan etme 1.juvetus formanda formadan ortadan geçen çizgi ayarlarına bak 2.barcelona formanda kolarda duran barcelona logolarını çevir captanlık bandındakileride...güzel oluyor formaların tbrler devamını bekliyoruz...;)basarılar