masterran Orjinal Mesajı Yazan: cracks hayy bunalttı beni bu konular dicem ama 5-6 tane sazan zıplıcak ozaman girme kardeşim dicek...buna adım gibi eminim... açılmışken yaziibare.futbolcu olmak... evet aynen öyle dicektim, ama zıplamıcaktım yani, sadece o zaman girme dicektim :) kendi açımdan şöyle güzelce bi üniversteye yerleşeyim şimdilik başka bişey istemem...
Dabulu :scnutang: :kusmuk: :drooling: :rolleyes: :sly: :rolleye3: Bende iyi br üniversiteye girmek istiyorum
FloGaL bende önce iş sahibi sonrada sevdiğimkızla ewlenmek istiorum iş bulamassam ewlenmem :D :D :D :)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL bende önce iş sahibi sonrada sevdiğimkızla ewlenmek istiorum iş bulamassam ewlenmem :D :D :D :) ben senin artık güzel türkçemizde olmayan w harfi yerine v harfini kullanmanı istiyorum.... :)
masterran Orjinal Mesajı Yazan: FloGaL ok dostum senimi kıcam bea. v v v v v v v v v v tebrikler :rolleye3:
Tearaway ya gs de 10 numara sıkıntısı var alsalar beni bitcek bu sıkıntı ama nerde özhan canaydın geberiği :D
mertkan_41 şu floGaL ve samet çok soru ve saçmasapan şeyler yazıyo ya, :,( hiç farkettiniz mi? :confused: çok sorunları var galiba... :) bi bitiremedi şu sorunlarını, :D
masterran Orjinal Mesajı Yazan: mertkan_41 özür dilerim smaet pardon mesajı düzelt diye bi buton olması lazımdı, onu kullanmanı istiyorum bundan sonra dostum :p
mertkan_41 ya ben böyle bişey yapmadım FloGel lakaplı stajer arkadaş benim kullanıcıma girmiş, kendine dair sallama laflar yazmış, yönecilerden yardım istiyorum, bu yapılan saçma sapan şeyleri SİLERMİSİNİZ LÜTFEN!!!!! ATILAN SON 5 MSJI SİLEBİLİRMİSİNİZ......