S@MeT :cool: bütün hayallerinizi yazmanızı bekliorum ben şu an kocaeli spğorda oynuorum en büyük hayalim yurt dışına gitmek bunu gerçekleştirirsem çok sevincem orda futbool oynamak sizinkileride bekliorum :(
Black God :scn_ask: sevda ile evlenmek en k1sa zamanda çocuumun olmasi :scn_ask: üniversiteyi derece ile bitirmek iyi bi isimin olmasi
S@MeT Orjinal Mesajı Yazan: Black God :scn_ask: sevda ile evlenmek en k1sa zamanda çocuumun olmasi :scn_ask: üniversiteyi derece ile bitirmek iyi bi isimin olmasi sen taktın sevdaya hadi kardşim hayırlısı olsun
mertkan_41 hangi hayel be oğlum bu devirde hayal kurmak bile güç... sen çok hayalci birisin galiba.... fazla hayallere dalma MERTKAN'dan tavsiye....
cracks hayy bunalttı beni bu konular dicem ama 5-6 tane sazan zıplıcak ozaman girme kardeşim dicek...buna adım gibi eminim... açılmışken yaziibare.futbolcu olmak...
ajan54 Beyler yazacaktımda kaç gün ban yerim bilmiyorum o yüzden vazgeçtim :D :D :D :D Ama yinede başka hayallerimde var mesela tanınmış bir futbolcu olmak.
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: *EmPeRoR* taninmis bi hacker olmak;):D o dediğin çalışmayla olur.. ;)
S@MeT Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı Besiktasin kalecisi olmak. ORAYA GEÇMEN ÇOK ZOR PAZARTESİDEN İTİBAREN BEN VARIM ÇÜNKİ ORDA :D
S@MeT :D Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 İNSAN OLMAK İSTİYORUM...!!! sen hayvanmısınki insan olmak istiosun