JACK__SPARROW zorlu hiç geçmiyo 2-3 sezondan sonra yıldızlar karması oluyo zaten oyunda sıkıcı oluyo:(
rokie21121 Arkadaşlar ben 6 yıldızda oynuyorum en zorlandığım takım Brezilya genelde 4 - 1 yeniyorum.Arjantine 5 atmıştım.benim takımım ise Chelsea...