--------Mondragon--------
Perez---bülent--Emre---Victoria
Davala--Flerquin--Sergen--Hasan Şaş
------Karan--Radu-------------
Barışcım iyi bak,bu kadro ile ikinci tura cıktık Barça-Roma-Lverpooll ile eslestik ve deplasmanda hepsi ile berabere kaldık liverpool dısında her macta one gectik,ewimizde son mac barça ile oynadık eger yenseydik ceyrek finale cıkacaktık.Ayrıca ligde sampiyon olduk!
Bu kadroda **YABANCI Bİ YILDIZ ** SAYIN BANA!Acaba sayabilecekmisniz?