Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
Yıllardır aynı masallar... Yıllardır biz Hagi haricinde yıldız almadık ama başarıya ulaştık. Yıllardır siz yıldız alıyorsunuz ama n'oluyor? Bunu anlayabilseniz belki bazı şeyleri aşacaksınız ama...
Ah be ömerim gecmiş ile avuna avuna bir hal oldunuz zaten geleceğe bakacaksınız farkında degilsiniz simdi yönetimdekiler klübü batırıyor.Uefa ve super kupa üzerinden 5 yıl geçmiş önemli olan bir kere almak degil işte alıp onları dogru kullanıp ileriki senelerde de almak ama sizin kendinizi avutuş tarzınız bu ne diyim.Yıllardır biz alıyoruz ama dikkat edersen artık almak için degil gerekli yerlere alınıyor Fenerbahce yönetimi takımın gelecegini hazırlıyor sizin yönetim ise takımın gelecegini yok ediyor farkında degilsiniz...
Orjinal Mesajı Yazan: Kimi Raikkonen ™
Valla Barış üzülüyoruz ama elimizde değil.İliç gibi süper star olmayan adamlarlada işler olabiliyor. ;)
İlk macında hat trick yapan Revivo yu ve sonraki halini hatırlıyorumda karar vermeden sakin olmak gerekir diyorum ;)