xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Sorması ayıptır bu LVS harfeleri ne oluyor.Kalın yazmışında. yeni çıkıcak olan modun adı GTA:LVS
Cr@zy_Child ne zaman cıkacak bellı mı tarıh verıyorlar mı ve bız bu patch ıse patchı nerden ındırcez veya alabılecek mıyız alın sıze bı kac soru ??????
xxxxxxxxxxxxxxxx yaw beyler inanmıyomusunuz patch 2006 da çıkıcak patch muhtemelen çok büyük olucak we turka v2.0 gibi bişi heralde ama daha büyü patch çıktığında zaten türk sitelerinde yer alacaktır eğer bulamazsanız zaten buraya upload ederim
Witch-King Orjinal Mesajı Yazan: nikeman_1905 bence en iyisi oyunu patch siz oynamak hiç gerek yok lvs fln bir noktadan sonra oyun sıkıyor insan bi kaç değişiklik istiyor bu mod ise kökten değiştiriyor nerdeyse
yetkiiin Orjinal Mesajı Yazan: arizen yok artık bizim ewede gidiliomu :D :D :D abi geçen gün CJ'i bizim tuvalette gördüm :D :D :D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: x_large abi geçen gün CJ'i bizim tuvalette gördüm :D :D :D MUHAHAHAHAHAHA
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: x_large abi geçen gün CJ'i bizim tuvalette gördüm :D :D :D puhahahhahahha :D :D :D
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: x_large abi geçen gün CJ'i bizim tuvalette gördüm :D :D :D Süpersin yaaaaa.ZUHAUZHAUZHUAHZUA :D
xxxxxxxxxxxxxxxx yav biz modla oluyo diyoz herifler hala nerde ya oyunda vice city falan YOK anlayın ya kaç kere anlatıcaz bunu ya allah allaaaaaaaaaah sazanlar geldi gene