s_t_g evet duydunuz bende ilk gördüğümde şaşırmıştım resimleri görünce feci bir şekilde şaşırdım valla
ozon Orjinal Mesajı Yazan: s_t_g evet duydunuz bende ilk gördüğümde şaşırmıştım resimleri görünce feci bir şekilde şaşırdım valla resim yok???
PulC Orjinal Mesajı Yazan: arizen yok artık bizim ewede gidiliomu :D :D :D :D :D :D SÜPERSİN :D :D :D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: arizen yok artık bizim ewede gidiliomu :D :D :D zuhahahaha müthiş yaaa.... Ama böle vice city fln olsa oyunda adamlar nden saklasn ki açkca koyarlardı bnce gizli kapılar fln.....:)
edaffy arkadaşlar forumu açan arkadaşımızın dedii gta san andreas ultra patchden bahsediyo heralde onun resimleri var gta forumda bierde öyle deilmi birsader
xxxxxxxxxxxxxxxx beyler arkadaşın koymaya çalıştığı resimleri gördüm REKLAM OLMASIN ama www.gtagaming.com en başta var
xxxxxxxxxxxxxxxx doğrudur beylerbu beim dediğin modun resimleri yayınlanan sitede öle yazıyordu fakat benim bildiğim gtu ydu adını değiştirip gta lvs yaptılar heralde buda demek gta liberty vice san andreas oluyor
celikeins kesinlikle cj ....senin verdiğin sitedekiler ile aynı . çünkü ben de baktım.hatta resimde adres yazıyor.
xxxxxxxxxxxxxxxx arkadaşım bu gta lvs nin görüntüleri benim dediğim mod var ya işte gtu adı değişmiş gta lvs olmuş bu onun görüntüleri ama yama daha tamamlanmadı
ajan54 Geçende tuturdular uzaylı hayalet falan.Bırakın beyler bu işleri oyunu oynayayın oyunda daha zevli şeyler var :D :D :D
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: Tyranid Gta Liberty city Vicecity San andreas Sorması ayıptır bu LVS harfeleri ne oluyor.Kalın yazmışında.