Orjinal Mesajı Yazan: sefillik
tamamiyle vasat futbol dediğim gibi bjk uefada taş çatlasa çeyrek final diyorum.
ne çeyrek finali yav, bu futbolla üçüncü tura çıksak büyük başarı. oyuncularının toplam değeri 1-2 milyon doları bile bulmayan köy takımına karşı ölüp ölüp dirilen beşiktaşın işi diğer turlarda oldukça zor.
bir kere beşiktaş üçlü savunmada çok açık veriyor. koray dışındaki defans elemanları çok hantallar. koray da olmasa beşiktaşın defansı iyice yol geçen hanına döner. dünkü köy takımı bile biraz daha şanslı olsaydı beşiktaşa 3-4 gol rahat atardı.
orta sahada da sorunlar diz boyu. kanat oyuncuları çok berbat oynuyor. forvet oyuncularını neredeyse hiç besleyemiyorlar. ayrıca hücuma çıkarken çok pas hatası yapıyorlar.pancu ve ahmed hasandan birisi ilk on bir için fazla.
beşiktaşta forvet oyuncuları da yerlerde sürünüyor. youla da, ahmet dursun da, veysel de bu takımda oynayabilecek kadar yetenekli oyuncular değiller.
kısacası bu takımla başarı beklemek hayal. görünen köy kılavuz istemez.