canawar22 PES 4 The Wolf Patch 2005 ' i yükledim. Oyun sorunsuz bir sekilde aciliyor ama maca baslayacagim zaman kapaniyor. Bana bir çözüm söyleyin lutfen?
canawar22 PES 4 The Wolf Patch 2005 ' i yükledim. Oyun sorunsuz bir sekilde aciliyor ama maca baslayacagim zaman kapaniyor. Bana bir çözüm söyleyin lutfen?
canawar22 PES 4 The Wolf Patch 2005 ' i yükledim. Oyun sorunsuz bir sekilde aciliyor ama maca baslayacagim zaman kapaniyor. Bana bir çözüm söyleyin lutfen?
canawar22 PES 4 The Wolf Patch 2005 ' i yükledim. Oyun sorunsuz bir sekilde aciliyor ama maca baslayacagim zaman kapaniyor. Bana bir çözüm söyleyin lutfen?
byerkanbrucelee pes4 te antrenman yapamiyorum girdigim zaman bilgisayar hata veriyor dont send cikiyor ne yapmaliyim