arkadaşlar kimse niye online oyun oynama konusunda bilgi vermiyor??..
forumu başından beri takip ediyorum ama herhangi bir cvp göremedim..
benim aldığım pes4 iki cd.ve rar dosyasıyla açılıyo. patch 1.10 dosyasını indirdim ve kurdum..kurmamla birlikte wrong disc inserted uyarısı alıyorum..
ve tabiki online dosyası da çalışmıyo..
yaptığımda bi yanlışlık mı var?