**baris_1905** : Ufuk gel şu yan sınıfa bi el atalım duyduğuma göre orası kız kaynıyomuş
**ufuk_abay** : olur baba hadi gel burda kız mız yok takılıyoz abaza abaza
**ben** : durun ya ben de geliyorum , biraz bizim sınıfa transfer edelim
**cracks** : ulan herkes gidiyo bari ben de geliyim kesin bulurum birilerini
**baris_1905** : Hamit sen gel lam! duyduğuma göre yan sınıftaki kızların hepsinin boyu uzunmuş , sana tepeden bakarlar valla!!
:D:D:D