bulueda ablacım :D öncelikle size mutluluklar. neyse knuya dönelim:
bi dialogla bitiriyim :D
cracks:hocaam ufuk arkadan kafama ufak silgi parçacıkları atıyooo
ufuk_abay: ihihihih :D bak bak tam burundan vurcam izleyin
cracks: hocaaam hala atıyo dövimmii
hoca: hayır evladım bidaha atsın yiyosa
ufuk_abay: cracsk özür dilerim kardeş bi yan dönsene
cracks: döndüm nooldu
cracks:ahhhh gitti okka gibi burun.. aaah acıyoo lan yidim seni ufuk kaçma laan
ufuk_abay : ihihi vurduum:D
(bazılarınız bilirsiniz hayvan kadar silgiler vardır üzerinde at eşek gibi havcan vardır genelde işte onlardan bitane elinde bulunan ufuk cracks ı burnundan vurur)
cracks: kaçma lllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenn
ufuk_abay: ihihihi gel yiosa(hocanın yanına gider.) hocaak cracks bana kalem attı bende ona silgi attım kovaladı beni (:D ihihihihihihii diye içinden güler )
cracsk: yalan hocam iki saatir silgi atıyo
hoca:ikizinide gelin bakiim şimdi bunları ayneeen müdüre anlatalım bakalım o ne düşünüo :D
ve iki arkadaş sözleşme imzalarlar tenefüste yine kantinde tostlarını yirken kardeş kardeş dertleşirleeer :D
THE BİTTİ