HOCA İLK DERSE BAŞLAR BAŞLAMAZ KLASİK ANONSU YAPAR:
hoca: çıkarın kağıtları yazılı yapcam
makaay CHaMPioN77:kağıtlar hazırmı?
CHaMPioN77: evet ufuk hazirlicam dedi bende yazmadım o hazırlayıp getircekmiş
cracks:ii de ufuk_abay kaçtı okulda diilki :D kızla buluşcam die gitti
CHaMPioN77:H.s.tr walla dünde scn ye takıldım sabaha kadar çalışmadım.napcas abi yattı sınaw gitti... :,(
makaay:ii de daha scn ne ya?daha açmadıkki :)
CHaMPioN77:allah söyletti :D
cracks: beyler size diim bu snav da 1 i aldık..
CHaMPioN77:keşke ezberleseydik.
makaay:ben biraz çalıştım bişiler hatırlıom
cracks:walla abi bende tık yok bomboş
o sırada CHaMPioN77 nin cebi çalar arayan ufuk_abay dır.
ufuk_abay: abi ya yeni hatırladım sınaw vardı dimi kusura bakmayın kaatlar bende kaldı :D şuan yengenizleyim he bu arada sınawa çalışmışınızdır işallah neyse bol şanslar
CHaMPioN77: allah tependen baksın emi..