*{Bå®ô$_1905}* Hepimizin aynı sınıfta olduğunu düşünün , bence bu bir felaket... :rolleye3: Bu konuya aklımıza gelen diyalogları yazalım kim ne der , ne yapardı? Çok güzel şeyler çıkacağına eminim...
cracks öğretmen:barış baris_1905 ve makaay:burdaa! sınıf başkanı cracks:hocam ikisinin ismide barış. makaay: o zaman onun işmi mustafa barış olsun sınıf:zuahahahaahah
Makaay Beni böyle mal bir espri ile bagdastırdın ya helal sana :) hemende kendini baskan yapmıs otur yerine cömez :p
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: cracks sınıf:zuahahahaahah sınıf: ööeeehhh, atın şunu dışarı bir daha da almayın!
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Makaay hemende kendini baskan yapmıs otur yerine cömez :p Harbi ya... Msnde soruyorum neden falan diye öyle diyor... Ondan başkan değil delege bile olmaz :)
cracks fenerliler:biz sizi 6-0 yendik. galatasaraylılar:bizde size olimpiyatta çat çaaat nası yendik... fenerlilerden biri:ne diyon lan sen Galatasraylılardan biri:sanane lan patt küt gümm connect:konuyu kilitliyorum.sınıf kirliliği yapıyor muahahaah
takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum..
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. Yerlerdeyim. :)
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. çok süper
cracks Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. benimkilerin ikisini toplasak 100le çarpsak bukadar etmez muahahaha
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. ahahaha helal olsun cemre :D:D:D
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. supperr öldüm yaf :D :D :D
Last_Blow Ben en arkada sessizce otururdum :p :p...Hafta sonu Boluspor maçlarına gidip size haberler getirirdim. Makaay:Hocam bugün yeni bir arkadaş aramıza katıldı.Sınıf listesine bi uptade yapalım..:D:D
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: takunya Yoklama esnası Öğretmen: 734 Çağatay? CHaMPioN__77: burdayım ulan hoca CHaMPioN77_: esas burdayım lan godumunun hocası CHaMPioN77: hocam izninizle bir duyuru yapmak istiyorum.. Koptum burda:D:D:DHelal olsun :D:D
CHaMPioN77 **Hoca **: Arkadaşlar not defteri için resimleriniz gerekiyor. 1 adet vesikalık. **Sınıf **: Ya hocam bu nerden çıktı şimdi yuuuh **Exvision : Sakin olalım arkadaşlar. Resim çektirmenize gerek yok. Sizler için SCN Class Graphic Patch **yaparım, olur biter. ıyyy iğrençti :p
Venom Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Hoca : Arkadaşlar not defteri için resimleriniz gerekiyor. 1 adet vesikalık. Sınıf : Ya hocam bu nerden çıktı şimdi yuuuh Exvision : Sakin olalım arkadaşlar. Resim çektirmenize gerek yok. Sizler için SCN Class Graphic Patch yaparım, olur biter. ıyyy iğrençti :p evet iğrençti:D bordo_bere ne yapardı hadi düşünelim