MoonLord Hakemler, aşırtma şutlar kaleciyle karşı karşıya %90 gol oluyor kim olursa olsun, kartlarda arasıra tipik kararlar veriyor, sakatlanmalar dengesiz aklıma gelen bunlar şimdilik...
koraykosker evet sakatlıklarda çok acayip özellikle gs yi seçiyorum hasan 2. yada 3. düşüşünde sakatlanıyor. dikkat ettiyseniz adam düşüyor mesela tedavi için dışarı çıkıyor sakatlanma işareti yok tabi 10 dak sürüyor girmesi. ama direk sakatlandıysa işaret varsa hemen dönüyor oyuna. keşke zorunlu değişiklik olayı olsaydı sakatlanınca direk ekran açılsaydı değişikliği yapsaydık
erkan1296 Ben aslında bir kaç şeye ıcık oluyorum aklıma gelenler; Bir kaç adamı geçiyorum ceza saha ön çizgisinden abanıyorum süper gol olur diyorum ama kaleci o kadar sert lutu o kadar yakın mesafeden öyle rahat tutuyorki resmen kucağında kalıyor. ve ikili mücadelerlerde arkadan adam gelip benim oyuncuyu fizik gücüyle yere düşürüyor ama hakem foul vermiyor. Başka bir uyuz olduğum konu kaleciyle karşı karşıya kalıyorum kaleciyi geçerken foul oluyor hakem kart bile vermiyor. ve bazzen taç ve kornerlerde ters kararlar çıkabiliyor.Mesela ver kaç olayı PS1'deki Winning Eleven 4 deki gibi olsa çok daha iyi olurdu ... Neyse daha fazla oyun hatası yazmayayım da benim yüzümden oyundan soğumayın Çünkü ne de olsa alemdeki en iyi futbol oyunu sonuçta bu...
quix oyunun hatası olan TAÇ olayı. Senden çıkan tacı çoğunlukla sana rakipten çıkan ı ise rakip e kullandırıyor.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter topun plastik top gibi, birine çarptığında acayip bir şekilde hareket etmesi. evet
harunyildiz Adamların sürekli yerinde kalması. Boşa kaçmıyorlar. Fifa da adam koşturma diye bi tuş vardı bunu pes e de yapmaları lazım. Ayrıca bilgisayarın sürekli omuz omuza mücadeleleri kazanması. Adamlar yanyana koşarken sürekli çekip düşürüyor. Hakem bişey vermiyor. Bunu benim yapamamam daha bi sinir ediyor. Bide son adam olarak kaleci düşürdüğünde asla kırmızı kart vermiyor.
Zeus6 topu kesinlikle bilgisayar kontrol edio cok ama cok kıl bisey ya onun adamına biraz daha yakın olsun o topu martinsle bile alamıosun adam isterse f. de boer olsun yada tamas topu alıo adamlar ya böle bişey olabilr mi!!!
cjackson ortada kalan topa kimse müdehale etmiyor arkadasla karsılıklı oynuyoz üç adamı pesimden sürüklüyom defans forvetin önüne daldı top yavaslaya yavaslay adurdu kimse bisey yapmadı 20 adam ceza yayında topa mölüm mölüm bakıyo her tusa bastık yenede tık yok en sonunda arkadas kalecisini cıkarttıda topa vurdu :) ama gitti benim gol pozisyonu
cjackson yine aynı gün arkadasla oynarken (rastgeke takımlar aldık bana rmad ona konya çıktı) toplam bir atgı ve bir sut var gol sayısıda 1 benim atak 30 40 bi gol yok kafa vuruyom kaleci panter kesiliyo defans duvar cizgiden dönen toplar offfffff kafayı yiyecem bide mactansonra konyayla rmadridi yendim diye laflar :( arakadaslarla bi araya geldikmi yine aynı laf
cjackson 3. sayfada bi arkadas forvete havadan top gelirken forvetin hızlı kosup kafasının arkasına top carpmasından bahsetmis aynısı bana oldu ama top forvetin degil defansın kafasına carptı ve cıkısan kalecide top geliyo diye yerede atlayınca vede topta bende kalınca :) bos kaleye dogru dokunmak kalıyo ve GOOOOOOOOOOOOOOOOOL tek kelimeyle mükemmel :) ama tam tersi olunca masaya tekmemi atsam gamepadı biryerlemi fırlatsam sacımı basımımı yonsam :(
cjackson hakem orta sahada kırmızı verip kaleciyle karsı karsıya kaldıktan sonra kalecinin dalıp golu yemesi ardından kaleciye sarı kart ne yaparsın simdi bu hakemi(oyuna eklenmesi gereken özellik: hakeme dalma :P stres atabilmek için snir minir kalmaz adamda o zaman)
Zeus6 7 8 mesajda anlatsaydın derdini!!! ne bu olum ya arkasında baska bi yorum bekliorm yine sen yine sen!!!
JACK__SPARROW :duvar: :duvar: :duvar: :duvar: :duvar: :duvar: :duvar: topun taca çıkmasından nefret ediyorum ööööhhgg :kusmuk: :kusmuk: :kusmuk: taca çıkmasın diye çoğu zaman kornere atıyorum :duvar: :duvar: :duvar: :aua29jo:
Zeus6 peki taca cıkınca ve korner olunca oyuncu degisikligi olunca ayarladıgım korneri boku bokuna auta attıgım oluo yada tacı adamlara iade ettigim igrencce kontrol edilip atamıosun atısı!!!