koraykosker o hakemler yok mu maç 2-1 5-1 farketmez son dakikalarda beni çıldırtıyor.herşeye faul veriyor olmayacak pozisyonlarda çünkü benim bi takıntım var son dakikalar bir an önce bitsede maçın oyuncularına bakıyım istiyorum hemen. kimle kaç gol atmışım kimler asist yapmış en yüksek puanı kim almış,... hakem uzttıkça uzatıyor
koraykosker Orjinal Mesajı Yazan: okan_fener hakemin saçma sapan yerlerde faul vermasi bazende faul olanı vermemesi +1 benden
Zeus6 Benm en cok sinir oldugum sey oyunun benm adamımı tutması bazen top bosta kalıor ve ben topa dogru kosarken eger rakip top 1 nanometre bile daha yakınsa o topu alamıosun seni cekio deparı parcalıorm ama nafile deli edio
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: alperenash abi ben en çok gole giderken hakemin maçı bitirmesine sinir oluyorum bende çok sinir oluyorum
mayazb 3 yıldızın 6 yıldızdan zor olmasıda beni sinir edio şöyle açıklayım 6 yıldızda 10 gol attığım real betis'i 3 yıldızda yaptığım 5 maçta ikikere yenebildim 3 kerede berabere kaldım bence pes'in bu seviyelerde uyguladığı sistem saçma yada yanlış yıldızlandırmışlar:)
deuozan ortada kalan toplar(genelde birinden seken) hep karşı takımın adamına gidiyo, bilgisayara karşı oynarken. bi de uzaktan çekilen sutların çoğu neden az farkla dışarı çıkar. (heveslendirmek için galiba)
koraykosker eskiden her maç hemen hemen 2-3 kırmızı kart görürdüm weturkayı yükledikten sonra 1 tane bile görmedim karşı takımda hiç görmedi bilen var mı siz görüyormusunuz
jehadblack karşı takımın oyuncusu ayaımdan topu almaya çalışırken benim adamın dengeyi kaybedip bi türlü dötü toplayamaması ve aynı pozisyon süresince 3-4 kez salak salak kafası öne eğik biçimde sendelemesi. balance die bişe var kardeşim hiç mi dik duramıyon? bi de son adamın yaptığı faullerde kimi zaman sarı kart bile görmemesine uyuz oluyorum kaç golümü yediler bööle :(
murat124 ben en çok kalecenini sap gibi topa bakması sanki biliyomuş gibi dışarı çıkar ya hiç elini bile getirmez öyle bakar birde gol yediğinde sap gibi bakıyor.en çok sinirlendiğim şey ise kafa golü kaçırmak.
s@gopakajmer ben dediklerinizin hepsine sinir oluyorum bide ayrıca bu sakatlanma işini saçma yapmışlar adam benim adama omuz atıyo adamın ayağı sakatlanıyor bi tek ayaktan sakatlanıyorlar aslında omuzdan yüzünden falanda sakatlanma yapsalar daha gerçekçi olur bence