Pierre Van Hooijdonk Orjinal Mesajı Yazan: **Hector** turnuvalara nasıl gönderiyoruz?? :scnbebek: Bende bu soruyu soracaktım ki sen yazmışın harbi nasıl yolluyoruz????
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ysf1903 FREDDY ADU dc united da oynuo 16 yasında 1-2 sene soora müthiş bi yıldıza dönüsüo hacı bu kadar tanıtma bu forumun %99 u bilir zaten bu oyuncuyu :D
ysf1903 Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm hacı bu kadar tanıtma bu forumun %99 u bilir zaten bu oyuncuyu :D belki d soruyu yazan arkadas %1 dir nerden bilion :p :D
wrisy alın elmander tek forvetin arkasında oynatın(arka sağda)attığı golleri keyifle izleyin..oyun başında 6000dolar gibi komik bir rakama alabilirsiniz..sonra oyuncu haftada 20000dolar istiyo o ayrı mesele:D
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm hacı bu kadar tanıtma bu forumun %99 u bilir zaten bu oyuncuyu :D Bilioo herkes ama bana anlattıkları gibi beğenmedim ben...Acaba yanlış yerde falan mı onatıom :D
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: emre200 Bende bu soruyu soracaktım ki sen yazmışın harbi nasıl yolluyoruz???? gözlemcilerinin üstüne tıklıyon solda izlenen oyuncular var ona tıklıyon sag altta görevlendir var ona tıkla yeni arama ya tıkla karsına çıkan pencerede hengi mevkide aratcağın nerde kaç ay aratcagını belirtip ok diysun o aramaya baslıyo :eek: