BlackGS Buyrun yenisi linki bu sefer kayseri kaleci forması bu seneninki olmayabilir.Link: http://img83.imageshack.us/my.php?image=kayseri1nd.png
BlackGS http://img11.imageshack.us/my.php?image=gs1008ew.png bu da en yenisi yorumlarınızı bekliyorum.
ZoRo **yorum yok yorum yapinca ya KIZICAK veya darilacaksin o yuzden yorum yok sadece inter formasini tekrar gozden gecirmeni diliyorum :)**
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo sadece inter formasini tekrar gozden gecirmeni diliyorum :) +1 :confused: :confused:
ZoRo **+ olarakta bisi yapmamislikla kalmamissin :) Pirelli reklaminida inter in siyah - mavi yapilan bi formasindan almissin :)**
BlackGS Yorumlarınızı bekliyorum.Çok yakında 2002 Dünya Kupasında giydiğimiz formayı yapacağım. Coming Soon....