BlackGS Vallahi çok işime yaradı yalnız bir eksiğim var şu gs yeni sezon forması var ya ondaki o yuvarlak türkiye logosunu bulamadım.O varsa tek ricam odur.Bir de forma template sitesi ver Malum BlackGod'unki baya bir eksik.
BlackGS Arkadaşlar yeni çalışmamı yayınlıyorum.İşte link: http://img26.imageshack.us/my.php?image=templbymirust37xa8xh.png
Sarpus 1_adidas logosunu altındaki forever sport logosunu nie kaldırmadgını bir turlu anlamıyorum. 2_bide renkleri cok acık ypıyorsun forma 87-88 sezonun formasına benziyor o zmn Kusura bakma bu arada cok solendim galiba:):)
BlackGS Ya önemli değil o silgiyle kaldıracağız değil mi şu lanet olası logoyu.Bir söyle de ona göre yapayım.
BlackGS Çok sağol bir tane de senin için bir gs forması yaptım elimde formanın rengi,logosu vs. herşeyi tamamlanmış bir template vardı.Bunu da üzerine koydum bana göre harika denilmeyecek kadar güzel oldu Sarpus umarım bu sefer beğenirsin.İşte link: http://img125.imageshack.us/my.php?image=gs12wy.png
Mc.Speedy bide ben yorum yapim bu formaya kardeş logoların düzensiz ve sortdaki çizgilerde aynı renkler güzel tbrler...
BlackGS bir tane de fantasy yapayım dedim.Link bu: http://img277.imageshack.us/my.php?image=gs1fo.png yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
Mc.Speedy Güzel düşünce logolara dikkat !!!!!! renklere dikkat desem ok dir ?? basarılar...devamını bekliiyoz
BlackGS Abicim hepiniz ok'da Hocam vallahi geceleyin biraz uğraşayım dedim.Ama pek güzel olmadı galiba rengini yanlışlıkla yeşil yapmış olabilrim.